RSS

Døme på blogg-oppgåve

07 jan

Det må eg berre få seie: denne bloggen tar ikkje omsyn til folk som ikkje kan skifte målform, eller eventuelt òg språk, med ujamne mellomrom. Eg skal vere heilt ærleg om årsaka: eg bryr meg ikkje alt for mykje om deg som lesar. Nei! Det eg bryr meg om, er elevane mine og læringa deira, og mi eiga utvikling som lektor i vidaregåande skule. Så får nøgde lesarar av bloggen berre vere ein bonus.

I morgon skal elevane på vg3 få skrive litt meir fagleg på bloggane sine. Dei har vore flinke til no, funne namn på dei, layout, skrive ein tekst eller tre om nynorsk, dialekt, språkhistorie. Sjå planen for desse vekene her. No må vi legge til nokre fleire krav, og det ser slik ut:

1. Vi les ein tekst om Knud Knudsen (diverre manglar eg artige opplysningar om skostorleik osb, observante lesarar må gjerne kome med innspel her). Denne teksten må elevane lenke opp til i teksten sin. Medan dei les høgt, kan eg skrive nokre ord på tavla frå denne teksten.

2. Dei plukkar ut eitt av orda, og skriv ein bloggtekst med utgangspunkt i det ordet. Dei må skrive noko om arbeidet til Knudsen, og noko som koplar ordet til språkhistoria på 1800-talet, men elles står dei fritt til å forme teksten og innhaldet slik dei sjølv vil.

3. Dernest må dei kommentere (innhaldet) i andre tekstar. Kanskje blir det i timen etter dette. Vi treng sikkert å øve litt på korleis vi kan skrive gode kommentarar. Kanskje vi må gjere det i lag først?

Kor lang skal teksten vere? Ja, kor lang skal han vere. Eg fektar mest truleg med hendene og lar svaret vere akkurat så presist som spørsmålet.

 

Stikkord: , ,

Legg igjen en kommentar

 
[Ragnspill]

Én blogg, én gamer, mange unyttige tanker

EN REKTORS BEKJENNELSER

Refleksjoner om skole og utdanning

Den digitale krukka

digitale hjelpemiddel i arbeid med elevar med store hjelpebehov

Digital profesjonsutvikling i engelskfaget

Praksiseksempler og refleksjoner

SPOTLIGHT

Undervisningstips jeg vil ta vare på

holyvolt

Oss i mellom, relasjoner og holdninger til hverandre

Using Civilization IV for Learning

Our experiences using the Civilization IV computer game to teach English, Norwegian and Social Science.

Connected Teaching and Learning

Education, lesson plans, technology

Thinking Out Loud

exploring connected learning

Magnushs's Blog

Jeg skal bare si én ting, også lover jeg å holde kjeft. Ok?

Lena's (soon to be) digital classroom

A teacher/student's path towards digital competence in English

NPL-systrene

Det er viktig å satsa litt

annkir

Hvordan bli smartere med smart læring

mylifeasacynicalteacher

Some of thoughts on Education and the vagaries of politicians and managers.

skulebloggen

mine tankar om skule og framtid

Lektorthomas

Realfagsundervisning og digitale tjenester

En høyskolelærers bekjennelser

Tor Haugnes betraktninger og gjøremål i bestrebelsene med å inspirere flest mulig studenter til å tilegne seg kunnskap om dagens samfunn!

